Friday, November 28, 2014

Safee Sali Tampil Balas Kritikan Peminat di Instagram


Siapa yang tidak kenal dengan Safee Sali, pemain bola sepak kebangsaan yang pernah mengharumkan nama negara dengan memenangi gelaran 'golden boot' pada piala AFF 2010. Tetapi sejak akhir-akhir ini, tidak dapat dinafikan prestasi pemain ini semakin menurun.

Dek kerana itu, Safee Sali sering menerima kritikan dari peminat bola sepak Johor dan juga Malaysia, lebih-lebih lagi setelah Malaysia tumbang dengan Thailand 3-2 baru-baru ini dalam kejohanan yang sama.

Selepas kekalahan Malaysia keatas Thailand, profil instagram Team Malaysia telah memuat naik satu gambar Safee berserta kapsyen yang bertanyakan pendapat ramai tentang prestasi Safee di dalam perlawanan tersebut. Ternyata ramai yang memberi komen negatif terhadap persembahan Safee dalam perlawan tersebut.


Mungkin kerana sudah hilang sabar dengan kritikan orang ramai, Safee Sali telah tampil membalas komen-komen negatif tersebut dengan men'tag' sekali nama-nama mereka yang memberikan kritikan negatif terhadapnya.

Benar juga apa yang dikatakan Safee, mereka yang tidak bermain pada level yang sama tidak akan merasa bahan tekanan yang dialami oleh beliau, lebih-lebih lagi dalam perlawanan yang getir seperti ini. - Siakapkeli.com.my

No comments:

Post a Comment